Tevredenheid van patiënten
In Heliomare heeft de klinische patiënt een ontslag gesprek met zijn behandelaren. De behandelaar maakt gebruik van het ontslagformulier waarin de volgende onderwerpen worden besproken:
-
Ontvangst en informatie
-
Revalidatieplan en revalidatiebehandeling
-
Omgang met het revalidatie behandelteam
-
Verblijf in Heliomare
-
Veiligheid
-
Resultaat van de behandeling
Enkele opmerkingen van patiënten:
Verpleging heel goed, behandelaren kunnen gezellig zijn maar op de juiste momenten weer serieus. Praatje van de verpleging in de huiskamer is erg prettig.
Ik ben zeer tevreden hoe de verpleging met mij om gaat, ze staan open voor vragen en maken hier tijd voor ondanks dat het soms druk is op de afdeling.
Er is geen rekening gehouden met vermoeidheid / belastbaarheid van revalidant bij het inplannen / maken van een NPO (neuropsychologisch onderzoek). Was op verkeerde tijdstip gedaan.
Meer informatie over de tevredenheid van onze patiënten is te vinden op het kwaliteitsvenster.